Sunday, October 6, 2013

D'Lugano SPA

Yesterday was our precious time ..for us..my friend and i..

Its a long long time ago i didn't do a facial tratment..coz normally my skin is very sensitive and some of the products are not suit wit my skin..sounds like mengada-mengada..but it is true about myself,..

Itu tak boleh ..ini tak boleh...aduiyaii...

Erm..it is the first time i amik botox facial treatment..if cucuk2 xnak lah i..i pon x berani..macam2 yg di dengari di luar sana..ewah2 ..hehe...

Utk cantik..kena la sakit kan...

Mula2 masa buat facial semuanya ok..best je..dr penggunaan produk hinggalah treatment nye..but when come to massge my face..oopss..can not tahan lah...this is my first time experienced ..tak pernah2 nak urut muka bagaikan..dah nama botox facial..so terpaksalah i hadap..

Tahan punya tahan..sampaikan rasa muka bengkak sana bengkak sini..ini andaian myself je...padahal tengok cermin takde apa pun...by the way..i very satisfied with the service provided by this SPA...plus staff pun friendly...








No comments:

Post a Comment

 
This blogger was copyright by Nik Nur Izzati